Sari la conținut
Medieval

MedievalMc.Ro - Regulament Forum

Postări Recomandate

RC5ZYbO.png

Informatii generale ale comunitatii


MedievalMC este o comunitate dornică să evolueze respectând idealurile de drept ale fiecărui membru indiferent de vârstă, naționalitate sau orice alt tip de clasificare cât și principiile de administrare democratică, adevăr peste minciună, dreptate peste neechitate, în raport cu beneficiile oferite din exterior. 

Forumul poate fi promovat oriunde și oricând doar dacă respectivul loc în care se face promovarea nu interzice acest lucru. Indiferent de gradul de rivalitate, conflicte, atacuri reciproce, promovarea așa numită "reclamă" este interzisă și este echivalentă cu reclama adusă altor forumuri / comunități / servere / sau orice alt tip făcută la noi fără permisiunea administrației.

Sunt interzise orice mijloace de sfidare a altor comunități / servere de orice tip precum flood sau grief. Acestea sunt interzise și în comunitate și în afara ei.

Orice situație problematică de orice tip trebuie soluționată cu calm, certurile nefiind permise. Încurajăm schimbul de opinii dar înjuratul, atacul asupra uneia sau a mai multor persoane sau orice altă formă de agresiune este strict interzisă. 
Limba oficială a comunității este limba română. Engleza poate fi folosită de asemenea, numai în anumite cazuri și în anumite locuri în funcție de indicațiile administrației.

Orice atac asupra valorilor de libertate la exprimarea opiniei personale cât și sfidarea sistemului democratic este strict interzisă. Fiecare trebuie să-și îndeplinească rolul fără să afecteze pe altcineva.

Organizarea functionala a comunitatii

Utilizatorii forumului sunt împărțiți în două mari categorii: categoria utilizatorilor de rand care nu au nici o atribuție sau responsabilitate față de modificările și dezvoltarea forumului denumiți "Membri" și utilizatorii cu astfel de datorii denumiți "Membri Staff" pentru că fac parte din categoria "Staff" responsabilă cu cele menționate anterior.

Între cele două grupe trebuie să existe o legătură strânsă, de egalitate și de înțelegere în vederea soluționării disputelor forumului reciprocă. 

Gradul principal pe care un membru îl va avea va fi cel cu un rol mai ridicat sau cu o importanță mai mare:
Administrator > Developer > Moderator Global > Moderator > Helper > Designer > Server Staff > VIP > Membru,
unde semnul ">" reprezintă "mai mare în importanță".


Functionarea staff-ului forum-ului

În staff-ul forumului intră toți utilizatorii din unul dintre grupurile de "moderator global", "moderator", "asistent",  "designer" sau "Server Staff".

Aceștia sunt obligați să colaboreze între ei cât și cu membri forumului.

Este interzisă sub orice formă ștergerea de topicuri sau mesaje trimise de altcineva. Dacă nu respectă regulamentul, aceste vor fi mutate la coș.


Moderarea Topic-urilor

Gradele cu atribuții de moderare își vor respecta atribuțiile prezentate în Titlul II - Capitolul 2. Orice abatere de la zonele de moderare vor fi sancționate.

Niciun grad în afară de gradul de "Designer" nu are dreptul de a modera la secțiunea "GFX Zone".

Niciun grad în afară de gradul de "Server Staff" nu are dreptul de a modera la secțiunea serverelor. Nici un server staff responsabil la un anumit server nu are dreptul de a modera la altul.

Singurul grad care are dreptul să acorde avertismente este Moderatorul Global.


Închiderea topic-urilor

Un topic va fi închis atunci când i s-a încheiat perioada de valabilitate indicată la secțiunea respectivă.
Orice topic care nu respectă modelul de postare vor fi închise.


Mutarea topic-urilor / mesajelor

Vor fi mutate orice topicuri / mesaje care nu au legătură directă cu categoria la care au fost postate. (Se va da un mesaj pe privat utilizatorului respectiv cu indicațiile aferente.)

Orice conținut jignitor, de reclamă sau de sfidare vor fi cenzurate și mutate la coș. Utilizatorul respectiv va primi ban / avertisment.


Stergerea topc-urilor / mesajelor

Topicurile create de boți vor fi șterse.

Nu ai dreptul să ștergi mesajele postate de alt utilizator.

Nu ai voie să ștergi mesaje mai vechi de 7 zile.

Nu ai voie să-ți ștergi propriul mesaj dacă după acesta a mai fost postat alt mesaj de către alt utilizator al forumului.


Reclamatiile membrilor staff

În cazul reclamării unui membru staff singurul care are dreptul să răspundă este administratorul / managerul

Membri staff-ului nu au voie să se reclame reciproc. Aceștia își vor soluționa problemele sau în cel mai rău caz vor discuta cu administratorul / managerul care se ocupa de staff

Reclamațiile adresate persoanelor care au luat gradul în mai puțin de 7 zile (168 ore) vor fi soluționate doar prin avertisment verbal. La fel și greșelile de moderare.


Reclamatiile membrilor forum-ului

Singurul grad desemmnat să răspundă reclamațiilor membrilor de pe forum fără drepturi de moderare este Moderatorul Global. 

Toate reclamațiile vor fi rezolvate în raport cu regulamentele curente.

Persoanele cu un grad mai mare de Moderator nu au voie să facă reclamații.

Utilizatorii reclamați au dreptul să își spună punctul de vedere în reclamațiile care îi implică. Astfel orice reclamație nu va fi închisă în mai puțin de 24 de ore.

Reclamațiile referitoare la o acțiune greșită mai veche de 7 zile nu va fi luată în considerare.

Reclamațiile pentru postare la secțiuni greșite precum și asupra topicurilor aflate la coș nu sunt luate în considerare.

Sanctiuni pentru incalcari de reguli

Greselile de postare in general se pedepsesc cu un avertisment care dureaza 30 de zile.

Reclamele, mai multe conturi pe un singur IP neanuntate sunt pedepsite cu ban.

Ne asumam dreptul de a aplica sanctiuni diferite pe aceleasi motive in functie de situatia respectiva.

Editat de xMega06
  • Imi place 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×